Thursday, 10 October 2013

Hari ini....

Hai kawan2 semua..

Ape khabar semua?

Dah makan?

Dah mandi?

Dah kemas bilik?

Wahhh....banyak nye saya tanye kan...hehehehehehehe... saya nak bagitahu kat sini lagi beberapa hari je nak raya aidiladha... rase macam baru je kakak sepupu saya kawen pada raya puasa lalu.. dah nak raya haji pulak... huhuhuu.... mase memang pantas kan tanpa menunggu kite.. so, kite kene la banyak buat perkara baik dan meninggalkan perkara buruk...

semoga kita menjadi insan yang mulia di sisi Allah.

Saturday, 5 October 2013

Cuti Sabtu Ini...

Yeeee..... cuti Sabtu datang lagi... Ape aku buat cuti2 ni... Hehehe... Dah habis UPSR ni... ape lagi kalau bukan main ngan adik aku yang nakal tu... Kadang-kadang main game kat komputer... Ha! Ni kan tengah tulis cerita kat blog ni... Kira main komputer la ni kan... hehehehe...

Ok la kawan-kawan... sampai sini je cerita untuk hari ini.. nanti kite bertemu lagi ye...

Semoga hari cuti anda hari ini dan esok memberi ruang bahagia buat anda semua. Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera diucapkan pada semua kawan-kawan yg membaca blog ini...