Monday, 28 May 2012

cuti sekolah

cuti sekolah 2 minggu. kite duduk umah je. jage nenek. nenek sakit. tak boleh jalan. kene pakai tongkat. kat rumah kite dah ade brodband. ibu beli. kite dah boleh gune internet. suke sangat. tapi kakak kite yang selalu gune. kite kadang-kadang je. adik kite suke main game barbie. kite main jugak. main dengan adik kite. Kakak suke bukak facebook. borak dengan kawan-kawan die. tu yang lame. kite ngan adik main kat luar rumah. ayah kite keje. petang baru balik.

Blog Baru

Dulu kita ade blog. Tapi kite dah lupe password die. Sekarang kite buat blog baru. Blog baru ni nama Wafa Blog. Blog yang dulu pula DyNa Blog. Tapi sayang dah tak dapat bukak sebab tak ingat password. Hehehe.. Kite ade facebook jugak. Facebook kite Wafa Azman. Banyak kan...hehehe... Kite suke sangat purple. Macam kakak saudara saya. Kite semua panggil kakngah illya. Die punye pakwe kan baik sangat. Nama die abang Faizol. Hari tu die bawak kite pegi mandi kat Air Tejun. Lepas tu jalan-jalan kat Melaka. Die belanja kite, kakak ngan adik kite. Die suka sangat buat lawak. Die juga pandai buat magik. Kakngah illya ketawa je tengok die. hehehe... kite dah tak ade cite lagi.. tata...nanti kite tulis lagi.