Diari Kehidupanku: Suatu Petang Di Rumahku

Hiii... sorry babe sebab dah lama tak menulis apa2 dalam blog ni. Kesibukan ditambah tahap kemalasan dalam diri ini terserlah.Oh Ya! Aku tak sangka sebenarnya aku sudah pun menginjak usia remaja. Aku dah pun berada di Tingkatan 4. Dan sekarang aku menetap di Rantau, Negeri Sembilan. Nak diceritakan bagaimana aku terjebak ke sini sangatlah panjang untuk ditulis. Nanti korang pun bosan nak baca kan. So... aku decide untuk memendekkan cerita yang mana aku mengikut ibu ayah aku duduk di rumah milik kami di sini. Ok baiii... Dah tak perlu sewa rumah lagi... Jimat duit ibu ayah aku...

Okay2... kerana terlalu lama aku tak mengemaskini blog ni, aku tengok dah bersawang sampai dah tak nampak kecantikan wajah blog aku ni.. Hehehe... Jadinya, hari ni atas sifat kerajinan aku, aku pun mula lah nak mengemas semula rumah online aku yang aku nak jadikannya juga sebagai kedai online mulai saat ni. 

Yeah!!! Wafa Adlina dah pandai nak berniaga. Ye lah kan... zaman ekonomi semakin meningkat ni kenalah cari duit tambahan walaupun aku masih bersekolah lagi. Sebab ramai je anak remaja sekarang dah pandai cari duit melalui Internet ni... Best sangat tengok dorang dapat membeli-belah ikut suka hati dengan duit dorang sendiri. So... aku pun teringin lah nak macam dorang kan.

Apa yang aku akan niaga kan dalam blog aku ni??

Jeng... Jeng... Jeng... Suspens tak korang.. Hehehe...


 Yeah!!! Tengok kat atas tuh... Nampak sedap x??? So??? Ape tunggu lagi?? Jom order sekarang...

Tart Nenas / Almond London
1 bekas 48 - 50 pcs
Harga: RM23.00
Postage: RM7 SM / RM11 SS

Cara nak hubungi:-
Boleh terus direct ke akak sedara aku iaitu LeYa di talian 017-6321680.

Atau sesaje nak PM aku di FB pun boleh,
Facebook Aku: Wafa Azman

1 comments:

Otomen Taro said...

Macam best je ni... Boleh order ni... Hehehehehe...